Záruční garance

Záruka je poskytována v souladu s následujícími podmínkami bezplatným odstraněním závad zařízení během stanovené záruční doby. Záruční povinnosti se vztahují i na stížnosti, jejichž příčina byla zjištěna v procesu vykořisťování součástek nebo montáže zařízení.

Základní záruka

Doba trvání záruční lhůty pro produkty TOR INDUSTRIES je uvedena v technickém listu výrobku v části Záruční závazky.

Rozšířená záruka

U zařízení obsažených v seznamu rozšířené záruky je možné prodloužit záruku na dobu uvedenou v seznamu.

Aby bylo možné získat rozšířenou záruku, musí majitel zařízení zaregistrovat zařízení na webových stránkách společnosti TOR INDUSTRIES do 60 dnů od data nákupu.

 

Objednat rozšířenou záruku

 

Záruční životnost jednotlivých dílů nebo celků zařízení se může lišit od celkové záruční doby na zařízení. Registrace rozšířené záruky se provádí pouze na stránkách výrobce tor-industries.com v části Servis. Záruční list je potvrzením rozšířené záruky.

Záruční osvědčení je platné pouze v případě, že máte doklad o koupi: faktury nebo pokladního šeku.

 

Záruka se nevztahuje na:
  • Detaily, které jsou vystaveny různým druhům opotřebení a take poruchy zařízení způsobené těmito druhy opotřebení.
  • Spotřební materiál, jako jsou upínací destičky mechanismu pohonné sestavy.
  • Nesprávné fungování zařízení v důsledku nedodržování návodu k obsluze nebo v důsledku používání zařízení pro jiné účely při používání v abnormálních podmínkách prostředí, při nedostatečných provozních podmínkách v důsledku přetížení nebo nedostatečné údržbě nebo péči.
  • Při použití zařízení pro domácnost v podmínkách vysoké intenzity práce a velkého zatížení.
  • Při prevence a údržbě zařízení, například: mazání, mytí.
  • Při mechanickém poškození (praskliny, čipy a tak dále) a poškození způsobené vlivem agresivního prostředí, vysokou vlhkostí a vysokými teplotami, pronikání cizích předmětů do větracích otvorů elektrických zařízení a také škody způsobené nesprávným skladováním a korozí kovových částí.
  • Vybavení, ve kterých byly provedeny změny nebo dodatky.
  • Záruční reklamace jsou přijímány v průběhu záruční doby. Chcete-li to provést, požádejte obchodní organizaci, ve které jste zakoupili zařízení, formulář reklamace a pokyny pro podání stížnosti.
  • V případě rozšířené záruky musí být ke stížnosti připojeno záruční list s rozšířenou zárukou.
  • Zařízení, které je zasláno prodejci nebo servisnímu středisku v částečném nebo úplném rozšířeném formuláři, nespadá do záruky. Všechna rizika spojená s přemístěním zařízení prodejce nebo do servisního střediska nese vlastník zařízení.
  • Nároky, jiné než právo na bezplatné odstranění nedostatků v zařízení, nejsou kryty zárukou.
  • Po záruční opravě za podmínek rozšířené záruky se rozšířená záruční doba zařízení neprodlužuje se a neobnoví se.